Zitazonium

1 hozzászólás mutatása
Hozzászólások2
  • Szerző
    Bejegyzés
    • #15604 Timi

      Timi
      Felhasználó

      <p style=”text-align: left;”>Sziasztok!</p>
      <p style=”text-align: left;”>Szeretnék egy kis segítséget a tapasztaltabbaktól. 3 napja kezdtem el szedni a Zitazoniumot, mikortól várhatom a rendkívül “kellemes” hatásait? Jelenleg jobban kivagyok attól, hogy szednem kell, mint attól hogy vitték a jobbost :(</p>
      <p style=”text-align: left;”>Előre is köszönöm a válaszokat</p>

    • #25519 Szgyo

      Szgyo
      Felhasználó

      Sajnos én nem bírom szedni. Egy hónap után az alábbi mellékhatások jelentkeztek nálam: alvászavar, intenzív hajhullás, a combomon bőralatti bevérzések.  A rosszabbak azonban a nőgyógyászati elváltotások voltak. A panaszaim: alhasi görcsök, hőhullámok voltak. A nőgyógyászomhoz bejelentkeztem vizsgálatra. Eredmény, a méhem megnagyobbodott, a méhnyálkahártya 9.5 mm-re vastagodott. Most abbahagytam. Túl vagyok a menopauzán, citológiám szerencsére negatív lett. Dexán még nem voltam. Eddig nem volt csontritkulásom., viszont az izomgörcsöktől, izületifájdalmaktól már alig bírtam menni. A panaszaim jelentős része a szedés beszüntetése után megszüntek. Sajnos én így jártam.

1 hozzászólás mutatása

Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

Legutóbbi hozzászólások