Hízás

Tisztelt Doktornő!

Hízással kapcsolatos kérdésem lenne.
Előzmény: Her2 pozitívot diagnosztizáltak nálam, már túl vagyok 6 kemoterápiás kezelésen. Jelenleg Herceptin injekciót kapok 3 hetente, plusz Zitazonium tablettát szedek és 28 naponta Reseligo injekciót kapok. Hírtelen súlygyarapodás jelentkezett, gondolom ezek hatására.Szeretném meg kérdezni a Doktornőt , hogy mit tehetek ez ellen.
Előre is köszönöm válaszát.

Válasz:

Kedves Kérdező!
Mesterséges klimax, antiösztrogen terápia hatására lépett fel. Étrend és mozgással sokat tehet egészsége megőrzéséért!
Mit is értek ezen? Napi 2x30 perc mozgás, mely lehet akár séta is!
Sok friss, nyers zöldség és gyümölcs, fehér húsok, halak fogyasztása egészséges.
Üdvözlettel, dr Lengyel Erzsébet
Dr. Lengyel Erzsébet
Dr. Lengyel Erzsébet

Dr. Lengyel Erzsébet vagyok, főorvos a Bajcsy Zsilinszky Kórház onkológiai osztályán. Közel 20 éve onkológiával foglalkozom, több magyar és angol kórházban dolgoztam, sokféle szemléletet láttam. Klinikai onkológia, sugárterápia és palliatív licens vizsgával rendelkezem. 3 gyermekem van, szabad időmben kertészkedem, sportolok és állataimat gondozom. Elkötelezett vagyok az önkéntes munka iránt, a Mellrákfórum honlapján én válaszolok kérdéseikre