annabald

Hozzászólások

3 bejegyzés megtekintése - 1-3 / 3
Hozzászólások1
  • Szerző
    Bejegyzés
  • Hozzászólás: Tartos kopaszsag Taxotere / Docetaxel kezeles utan #12152 annabald

    annabald
    Felhasználó

    szia
    remélem azóta rendeződött a hajad

    üdv.
    Anna

    Hozzászólás: Tartos kopaszsag Taxotere / Docetaxel kezeles utan #12249 annabald

    annabald
    Felhasználó

    Kedves Andrea
    köszi a választ, értelek.
    Csupán a korrekt tájékoztatást hiányolom, ami azt is magában foglalja, hogy nem egy nagyon ritka mellékhatásról van szó, hanem egy gyakoriról, amennyiben a Taxoterét kombinációban adják. Legújabb vizsgálatok szerint 20 vagy akár 30 % is lehet a kockázat.
    Anna

    itt sok hasznos információ olvasható
    http://hajeskonnyek.blog.hu/
    http://aheadofourtime.org/


    annabald
    Felhasználó

    szia
    Amit irtam, úgy igaz, ahogy van. A gyártócég egyenlőre maga is feltüntet 3,2 %-os esélyt arra, hogy a Taxotere-Epirubicin-Ciklophosfamid TEC kombináció (amit én kaptam) okozhat tartós kopaszságot. Mégsem beszélt erről senki nekem. Aztán csak nem kezdett nőni a hajam, olyan nyusziszőrős szerű valami növögetett. 2010-ben kaptam a kezelést, ma is parókát kell hordanom. Az orvos, csak annyit mondott – sajnálom, miután a saját kétségbeesett 3 éves kutatásom eredményeként megtudtam, miről is van szó. Magától nem mondta volna el, de elé tettem olyan bizonyítékokat, amire már nem tudott mit mondani, elismerte, hogy akkor ezért a taxotere a felelős. Sok mindent tudnék mesélni, de a legfontosabb, hogy beszélj erről az orvosoddal! Minél inkább elterjed a hire, annál nagyobb az esély, hogy egyszer végre korrekt lesz a tájékoztatás ezügyben!
    A.

3 bejegyzés megtekintése - 1-3 / 3