Csúnyán megégett a bőröm

Impresszum Fórumok Terápia, mellékhatások Csúnyán megégett a bőröm

Ennek a témakörnek tartalma 9 hozzászólás, 4 résztvevő. Utolsó frissítés:  Pulisz 3 éve, 3 hónapja telt el.

Hozzászólások10
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #10799 Pulisz

    Pulisz
    Felhasználó

    Hali Lányok, minden csodaszert kipróbáltam de ennek ellenére is tök vörös a bőröm. Ég, viszket, hólyagos. Még alig vagyok túl a felén. Mi lesz a bőrömmel a végére? Nagyon aggódom :sick:

  • #12240 olgicsq

    olgicsq
    Felhasználó

    szia, mi ugye szoláriumtestvérek vagyunk :), én nagyon együttérzek.
    nekem is hasonló a helyzet, hónalj alján pirosodik, hólyag vagy viszketés még nincs, de gondolom nem lehet elkerülni. (mivel többször megszakadt a kezelés, lehet, hogy emiatt nincs még annyira megégve). én bepantent használok, nekem azt mondták, hogy a legtöbb illatanyagmentes popsikrém jó lehet. egy néninek előttem fenistilt ajánlottak a hólyagokra.
    a karom, és a műtött rész környéke szintén, ahogy neked is, érzéketlen, zsibbadós. ha valakinek bármi jó ötlete van, én is szívesen fogadom. :)

  • #12241 Maja

    Maja
    Felhasználó

    Helló lányok ! A sugár központban nem szívesen hangoztatják -de lehet kérni krémet…
    A radiológus orvossal kell beszélni és felíratni. Kb 7-8 összetevőből áll – úgy keverik ki a patikában és kb 500 ft. Kámforos és hűti bőrt -sőt elég nagy adag….

  • #12245 Pulisz

    Pulisz
    Felhasználó

    Hát nekem ma azt mondta a doki, hogy lehet, hogy szünetet kell tartani, mert nagyon csúnya a bőröm. Nagyon szerettem volna túl lenni rajta, de lehet, hogy ez lesz a megoldás… Holnap meglátjuk… :-(. Azt mondta, így le fog “foszlani” a bőröm :sick: . Banyek :-(

  • #12246 olgicsq

    olgicsq
    Felhasználó

    o jaj szegény :(
    nem jó hír. a doki ajánlott rá valami kenőcsöt, amivel tudod kenni?

  • #12242 olgicsq

    olgicsq
    Felhasználó

    Pulisz, te voltál ma ott a váróban, szemüveg, laptop, fél hat tájában?

  • #12247 Pulisz

    Pulisz
    Felhasználó

    Szia Olgicsq, nem én voltam. Nincs szemüvegem és nem szoktam laptopot vinni. :-).Pénteken előbb megyek, mert rövid napom lesz. Szőke copf az ismertetőjelem :-)

  • #12243 olgicsq

    olgicsq
    Felhasználó

    oké, figyelek! :) ezek szerint mehet tovább a kezelésed? kaptál valamit az égésre?

  • #12244 andrea

    andrea
    Adminisztrátor

    Pulisz én nagyon együttérzek veled, nekem is nagyon megégett, és tök hirtelen lett brutál. volt nekem is sok apró hólyag, megy egy pár nagyobb is. annyira viszketett és fájt, hopgy sírtam is :blush: még be is telefonáltam vasárnap az ühgyeletesnek de lerázott :(( honnan tudtam volna, hogy milyennek kell lennie. aztán hétfőn bementem kaptam egy szteroid injekciót, utána hazajöttem, megkértem egy nagyon kedves ismerősömet, hogy ugorjon be és adjon be egy antihisztamin injekciót, aludtam egy jót és utána nagyságrendekkel jobb volt. de abból a szempontból szerencsém volt, hogy utána nekem már csak a boost kezelések voltak, amikor nem az egész területet lövik, csak a tumorágyat.
    a FB féle csodakrém sem segíthet??

  • #12248 Pulisz

    Pulisz
    Felhasználó

    Köszi ANDI a vigasztalást. Megkeményítettem magam, összeszorítom a fogam és kibírom valahogy. Már csak kettő van az egész cicis kezelésből, utána már csak a 7 tumorágyas van. Azt mondta a doki, hogy az már a cicibimbómat nem fogja érni (az fáj a legjobban :whistle: ). Egy csomó mindent olvasgattam a sugárkezelés hasznáról (50-70 %-kal csökkentheti a helyi kiújulás esélyét) , így mindenképpen végigcsinálom, még ha lefoszlik a bőröm, akkor is. Igyekszem türtőztetni magam és nem vakargatom, hozzá sem érek, de nehéz megállni, mert irtózatosan viszket és fáj. A hónom alja fekete, a doki azt mondja, pigmentálódott :-(

Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

Legutóbbi hozzászólások